Uutiset
/// Vauhdikas kevät Helmen Asiakaspalvelussa
20.06.2013
Helmen tuotepäällikkö Elina Väänänen arvioi tammikuisten Educa-messujen jälkeen, että tulossa on kiireinen kevät. Messujen ennätysyleisö ja Helmeen kohdistunut valtava kiinnostus ovat todellakin näkyneet, ja Helmen asiakaspalvelutiimi on saanut tehdä tosissaan töitä. Kiirettä on ollut...
/// Toimintamalli ja järjestelmätuki ohjaavat OP-Pohjolan asiakkaan oikean palvelun luokse
13.05.2013
Varausjärjestelmän läpi menee 1,4 miljoonaa tapaamista vuosittain
/// Kunnat kiittävät Seuturekryä – sijaisjärjestelmän teho ja edullisuus vakuuttavat
08.04.2013
Kun työntekijä sairastuu, täytyy tehtävästä riippuen löytää sijainen joko pian tai heti. Erityisesti nopeus korostuu kuntien sosiaali- ja terveystoimessa, jossa sijaisen nopea löytyminen on katkeamattoman palvelutuotannon kannalta välttämättömyys.
/// Sähköiset ylioppilaskirjoitukset tulevat, oletko valmis?
19.02.2013
Tammikuisilla Educa-messuilla eräs pääpuheenaiheista oli sähköinen ylioppilastutkinto, jota kokeillaan ensimmäistä kertaa kahden tai kolmen aineen kokeessa keväällä 2016. Asiasta ei vielä ole tehty päätöstä, mutta todennäköisiä aineita ovat ainakin äidinkieli ja yhteiskuntaoppi. Tavoitteena on,...